آنها را برای خرید در زمان مناسب، در مکان مناسب، به راحت ترین روش (کراکستون، 2003) این مقاله همانطور که بیان شد، مصمم به ارائه چگونگی تبلیغات و توزیع است استفاده از استراتژیها برای زنده ماندن از OTOP در Nueva Ecija.
در حالی که فرآیند تحقق الف استراتژی بازاریابی یک شرکت تنها در دستیابی به اهداف تولید خاص نیست و الف ارتباط مناسب با گیرندگان در طول اجرای مرحله ارتقاء.
ثابت است و فاکتور بسیار مهمی برای ارائه است محصولات نهایی به مشتریان. این مطالعه استراتژی های مختلف ترویج و توزیع اتخاذ شده توسط سازمان را شناسایی کرد.
سازندگان دمپایی crocs در Nueva Ecija به دلیل فروش دمپایی crocs خود و به ویژه بیشتر از آنها استفاده کردند تکنیک موثر در تبلیغ و توزیع دمپایی که بر خرید مشتریان تأثیر می گذارد تصمیم (فرل و هارتلاین، 2011).
گپان سیتی، که بهعنوان پایتخت سینلاس شمال شناخته میشود، با تزینهای محلی و دستساز صنعتگران محلی به خود میبالد.
با این حال، چالش هایی مانند کاهش تعداد ثبت نام شده است شرکتهای تجاری تولید دمپایی محلی Gapan City، Nueva Ecija به این موارد اضافه میکنند نقص ذاتی صنعت با سوق دادن صنعت محلی به سمت مسیر انحطاطی.
به همین دلیل، محقق این مطالعه را انجام داد و با هدف توصیف شرکتهای تولید دمپایی در Gapan City، Nueva Ecija از طریق عملکرد کارآفرینان استراتژی های ترکیبی ترویج و توزیع که به محقق در توصیه کمک می کند اقداماتی که صنعت دمپایی سازی Nueva Ecija را تقویت می کند.
اهداف پژوهش به طور کلی، این مطالعه استراتژی های ترفیع و ترکیب توزیع را تشریح کرد دمپایی سازان Tsinelas (دمپایی) پایتخت شمال، Gapan City، Nueva Ecija.
به طور خاص، این تحقیق مشخصات شرکتهای تولید دمپایی را از نظر توصیف کرد تعداد سالهای فعالیت، ثبت کسب و کار، شکل مالکیت کسب و کار، تعداد
کارگران، عضویت در سازمان، منابع سرمایه و مشتریان یا خریداران و آنها محل. این تحقیق توضیحاتی را در مورد استراتژیهای ارتقای مالکان ارائه میدهد.